אתר וורדפרס חדש

סמינריון בקולנוע, מאגר עבודות אקדמיות בקולנוע

סטודנטים לאמנות ימצאו במאגר המוביל בישראל מבחר רחב ביותר של עבודות אקדמיות איכותיות בקולנוע ועבודות סמינריון בקולנוע

לרשימת העבודות המלאה ורכישת עבודה אקדמית בקולנוע

לקבלת הצעת מחיר לעבודה אקדמית בתפירה אישית

להלן דוגמאות:

סמינריון בקולנוע - יחסי עדות ופערים חברתיים סרטי בורקס

סרט בורקס הוא שמה של סוגה סינמטית שהייתה נפוצה בסינמה הישראלית בשנות ה-60 וה-70.  בסוגה זו הסרטים בנויים ממקטעים מתחלפים של מלודרמה וקומדיה על סטראוטיפים, כשנושא היחסים בין אנשים מחלקים שונים של האוכלוסיה הוא מרכז הסרט. (שניצר, 1994, עמ' 58)

ככל הנראה במאי הסינמה בועז דוידזון הטביע את שם המושג "סרט בורקס", שביים מספר גדול של סרטי בורקס. על משמעות המונח "סרט בורקס" הבמאי דוידזון אומר בכתבה לעיתון: "בשנת 71' עשיתי עם אסי דיין סרט בשם 'חצי חצי', ומשום מה הייתה לי פנטזיה שזה יהיה סרט צ'כי, אירופי ופיוטי כזה. ואז תפסתי את עצמי ושאלתי מה פתאום סרט צ'כי? אני הרי גדלתי וחייתי בתל אביב. וכמו שהיו אז מערבוני הספגטי האיטלקיים, חשבתי שאני צריך לעשות סרטי בורקס. הביטוי הזה היה כנראה מוצלח מאוד, כי הוא תפס ונשאר עד היום". (גרוס, 1991: 54)

כמו כן  התבטא דוידזון שהמונח בורקס מציין אצלו דווקא משהו נעים חם וטעים ממש כמו הסרטים שלו, זאת בשונה לפרוש השלילי שניתן לשם "סרטי-בורקס" בסוציאליזם הישראלי.

רוב סרטי הבורקס עבדו בקונפליקט בין קולטורות ועדות בישראל, ובמיוחד קונפליקט בין עדות המזרח לעדות אשכנז. גיבורם של סרטים אלה היה בדרך כלל בן עדות המזרח, לרוב עני, ערמומי ובעל חכמת חיים רבה, המתנגש במוסדות הארץ או לחלופין  בדמויות מעדות אשכנז, שמוצגות כעשירות, ארוגנטיות, מתנשאות, אטומות  ומנוכרות. המאפיינים  של סרטי הבורקס  הם לרוב בחיקויי מבטאים, בעיקר מבטאי יוצאי מרוקו, פרס ופולין, בדיחות גרוטסקה, חילופי זהויות ושילוב של בורלסקה ומלודרמה. (שוחט, 1991 : 45)

סמינריון בקולנוע - תאוריות קולנועיות ויישומן הלכה למעשה

סמינריון בקולנוע אשר קיבל ציון של 93:  גרהם טרנר (1993) טוען כי הרוב הגדול בעבודה על סרט ואידיאולוגיה, מתרכז בדרכים בהן טקסט הסרט באופן בלתי נמנע תומכים בתנאים חברתיים קיימים. בעצם קיומם ובדרך התנהלות העלילה והפתרון הסופי, הסרטים מספקים שיקוף מסוים של ההגמוניה החברתית השלטת, המשקפת את אותה התקופה, במסריה החברתיים וקריאותיה.

הנושא של הסמינריון  עוסק בדרך שבה מוצג ה אדם האפרו- אמריקאי בתפקידו בסמוך ל אדם הלבן בדרמות הוליוודיות משנות התשעים, וכיצד אותן דרמות מבטאות תפניות בתרבות של ארה"ב בנוגע לשילוב בין גזעים באווירה ליברלית של סובלנות רב-תרבותית.

סמינריון בקולנוע – ניתוח דמות "הזונה" בשלושה סרטים: מונסטר, אישה יפה, מלכת הכביש

הקולנוע מאז ומתמיד היה מרותק לדמויות שוליים ולדמות "האחר". "הפרוצה" היא סמל מובהק לדמות כזאת החיה בשולי החברה, הרבה פעמים גם מחוץ לחוק ובוודאי בשוליים המוסריים של החברה. בעבודה אבחן כיצד באים לידי ביטוי ייצוגים קולנועיים של דמות "הזונה" כדמות שלילית בסרטים ישראלים ואמריקאים נבחרים.
לרשימת העבודות המלאה ורכישת עבודה אקדמית בקולנוע
לקבלת הצעת מחיר לעבודה אקדמית בתפירה אישית