אתר וורדפרס חדש

סמינריון באנתרופולוגיה, מאגר עבודות אקדמיות באנתרופולוגיה

סטודנטים לאנתרופולוגיה ימצאו במאגר המוביל בישראל מבחר רחב ביותר של עבודות אקדמיות איכותיות באנתרופולוגיה ועבודות סמינריון באנתרופולוגיה

לרשימת העבודות המלאה ורכישת עבודה אקדמית באנתרופולוגיה

לקבלת הצעת מחיר לעבודה אקדמית בתפירה אישית

להלן דוגמאות:

סמינריון באנתרופולוגיה - הילידים האינדיאנים בארה"ב

העבודה באה לבדוק האם דיכוי, שליטה וכיבוש יכולים לשלול את חופש הבחירה של הילידים המקומיים אשר חיים שנים על פי סגנונם ודרכם. הסרט מתאר את מאבקם של סוסי הפרא והאינדיאנים על דרך חייהם, על אדמתם והחופש שלהם המאוימים על ידי המערב המעוניין לכבוש ולשלוט באמריקה של המאה ה 19.

טבע האדם הוא להיצמד לשורשיו האותנטיים. ילידים שסבלו מכבוש וקולוניאליזם בכל ההיסטוריה, ניסו בדרכים שונות להתנגד לכיבוש ולאחריו לנסות לשמר זהות אותנטית ושונה מהכובש. בטסט קייס של עבודתינו ננתח מקרה האינדיאנים באמריקה, כשהסרט "סוס פרא", ממחיש בהנפשה ובהאנשה את הטרגיות בגורל האינדיאנים.

המדיה שתשמש כאבן בוחן לשאלה היא הסרט סוס הפרא. זהו סיפורו של סוס מוסטנג החי בערבות ארה"ב. כאשר המתיישבים מתחילים לכבוש את מרחבי המערב הפרוע, מגיעים לאזור המחיה של הסוס פרשים שמצליחים ללכוד את הסוס המהיר. קולנול מרושע מנסה לאלף את הסוס, אבל הוא מסרב להשבר. הסוס גם מתאהב בסוסה מצודדת.

סמינריון באנתרופולוגיה – פייסבוק וילדים – נוער והרשת החברתית פיסבוק – ביטוי אישיות ושימוש

כאשר מדברים על מדיה חברתית, הכוונה הינה לאתרים אשר מבוססים על תוכן גולשים. באתרי מדיה חברתית, יצרני התכנים הינם הגולשים. הם משתפים את התוכן שהם מייצרים עם הגולשים האחרים, ומייצרים קהילה אשר מבוססת על קשרים חברתיים, עסקיים וכולי.

בתחום המדיה החברתית קיימים סוגים רבים של אתרים ותכנים, כגון בלוגים, רשתות חברתיות, אתרי שיתוף מידע ותוכן, תמונות, וידיאו ועוד.

בעידן ה-ווב 2.0 נוסדו אתרים רבים ומגוונים אשר פונים לקהלים רחבים. ישנם מספר אתרים אשר בולטים יותר מהשאר. אתרי השיתוף הפופולאריים ביותר הינם Digg (שיתוף תוכן וחדשות), Flicker (שיתוף תמונות) ו-YouTube (העלאה ושיתוף של קטעי וידיאו).

הרשתות החברתיות הבולטות ביותר הינם MySpace – רשת חברתית אשר משמשת בעיקר אמנים ויוצרים בתחום המוזיקה, כאשר האדם הפרטי יכול לפתוח דף משתמש. Twitter – שירות מיקרו-בלוג בו ניתן לשתף הגיגים ותמונות, והבולט ביותר הינו אתר ה-Facebook, בו מתמקדת העבודה, והוא רשת חברתית אשר מאפשרת לשתף חברים בתכנים כגון עדכונים, קישורים, הערות, תמונות, וידיאו ועוד. משתמשים מכל שכבות הגיל ומכל הרקעים גולשים באתרים אלה, כאשר הדגש הינו על בני נוער.

בעבודה זו אציג מהו אופן השימוש של בני הנוער בישראל ברשת החברתית "פייסבוק", וכן כיצד הוא בא לידי ביטוי. כמו כן, אסקור את אופן ביטוי אישיותם של בני הנוער על-ידם באתר.

שאלות המחקר

1. מהו אופן השימוש של הצעירים הישראלים ברשת החברתית "פייסבוק", וכיצד הוא בא לידי ביטוי?

2. כיצד בא לידי ביטוי רצונם של בני הנוער לבטא את אישיותם ברשת החברתית "פייסבוק"?

סמינריון באנתרופולוגיה - תרומת מאבקם של הפנתרים השחורים לקידום הרווחה במדינת ישראל

"הפנתרים השחורים" הינה תנועת מחאה חברתית, אשר קמה בשנת 1971 על ידי מספר צעירים בני הדור השני של עולים ממדינות ערב. שמה של התנועה נלקח מתנועה חברתית מהפכנית נוספת אשר פעלה בארה"ב בשנות ה-60 (ברנשטיין, 2008).

תנועת הפנתרים השחורים צמחה על רקע תחושת הקיפוח והאפליה של עדות המזרח החל מעת קום המדינה. מטרתם של מקימי התנועה הייתה להביע את מחאתם על מה שכינו "התעלמות הממסד מהבעיות החברתיות הקשות", ולהילחם למען שינוי חברתי אשר יציל את עתידם (הטיס-רולף, 1998).

התנועה הצליחה להעלות לסדר היום הציבורי את מצוקת העוני, הפער בין המעמדות וכן את היחסים העדתיים הקיימים בחברה הישראלית. היא גרמה לציבור רחב ביותר להאמין כי התנועה תשפר את איכות חייהם, ואף הצליחה למשוך לצידה מספר גורמים בעלי השפעה מעולם התקשורת למען הגברת המודעות (לב ושנהב, 2010).

המאבק הגיע לשיאו ב-18 במאי, כאשר התאספו אלפי מפגינים, ללא כל אישור, בכיכר ציון בירושלים, והשמיעו קריאות נגד הקיפוח העדתי. כאשר המשטרה הגיעה על מנת לפזרה, היא נתקלה בהמון זועם, אשר השליך אבנים ובקבוקי תבערה לעברם, מעשה אשר הוביל לתוצאות קשות: הן שוטרים והן מפגינים רבים נפצעו בהתנגשות, ועשרות נעצרו על ידי המשטרה. אחרי מחאה אלימה זו, הממשלה נעתרה לדון באופן רציני בטענותיהם של הפנתרים השחורים, ואף הקימה ועדה ציבורית למציאת פתרון למצוקתם. מסקנות ועדת הבדיקה העלו כי שכבות רבות אכן הופלו לרעה. עקב כך, הוגדלו תקציבי המשרדים שעסקו בעניינים חברתיים באופן משמעותי, ותזרימי כספים רבים הופנו לטיפול בשכבות החלשות (הופנונג, 2006).

ראש הממשלה דאז, גולדה מאיר, ראתה בחברי התנועה פורעי חוק, וסירבה להכיר בהם כתנועה חברתית. בדיעבד, התברר כי יחסה השלילי של ראש הממשלה כלפי התנועה רק הגביר את התרחבותה (לב, 2008). מלחמת יום כיפור העלתה את נושא הביטחון בחזרה לראש סדר העדיפויות של הממשלה, והמשאבים אשר הוקצו לנושאים חברתיים, הופנו לצורכי הביטחון בשנית (הטיס-רולף, 1998).

חלק מן מנהיגיה של תנועת הפנתרים השחורים השתלבו עם הזמן במפלגות פוליטיות, ודרכן קידמו את הנושאים החברתיים שהעסיקו אותה. המודעות הציבורית לנושאים חברתיים במדינת ישראל גברה באופן משמעותי עקב פעולותיה של תנועת הפנתרים השחורים (ברנשטיין, 2008).

לרשימת העבודות המלאה ורכישת עבודה אקדמית באנתרופולוגיה

לקבלת הצעת מחיר לעבודה אקדמית בתפירה אישית
She guided students through online discussions of numerous works, including james joyce's short https://pro-essay-writer.com/ stories and tennessee williams' play a streetcar named desire.